More and more, the traditional model of fashion by seasons is questioned. This was the case with Laurence Nguyen and Brian Tamborello, the names behind L.A.-based brand Les Aperizes, who decided to make a comeback - without following the industry's rules.

The new Les Aperizer is selling made-to-order clothes - or should I say "crafts" - created with “nearly 100 percent natural materials, hand-made techniques and sustainable production processes." Instead of launching every season, they present variations of a specific style, one at a time. Now they are selling amazing takes on the little black dress. Next is their take on the white shirt. They're calling my name - can't wait to get my hands on both!


Cada vez mais, o modelo tradicional de moda por estações é questionado. Este foi o caso com Laurence Nguyen e Brian Tamborello, os nomes por trás da marca baseada em L.A., Les Aperizes, que decidiram reaparecer – sem seguir as regras da indústria.

A nova Les Aperizes está vendendo roupas - ou melhor “obras de arte” – por encomenda, criadas com “materiais quase 100 por cento naturais, técnicas artesanais e processos de produção sustentáveis”. Em vez de lançar em todas as estações, eles apresentam variações para um estilo específico, um de cada vez. Agora eles estão vendendo alguns little black dresses incríveis. Em seguida apresentarão suas camisetas brancas. As peças estão me chamando – mal posso esperar pra colocar minhas mãos nelas!


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