I am always on a plane so minimizing the damages of being jet lagged is essential. Thankfully, think I've mastered this art along the years and now it's itme to share it with you. Let's get to the magic tricks:

1. Hydration, hydration, hydration! - this is key for your wellness on and off the plane. Drink plenty of water and keep your skin hydrated too - try some thermal water like the one by This Works (Spray on Moisture)

2. Relax! - I take some supplements to aid me in my sleep and relaxation. First, I take som Pure Essence Labs Ionic-Fizz Calcium Plus, a powder that I misx with water and drink on the plane. It calms the nervous system, which is great, especially for those who fear flying! I also like to take some melatonin (a couple drops on the tongue is enough) to help regulate my sleep. 

3. Eat well, eat clean! - It's best not to rely on the flight's menu. Try to eat a complete, healthy meal before boarding. Green juices should be consumed before boarding too! Also, bring snacks! Nuts and dried fruits are a good snack to carry in your purse in case you get hungry.


Eu estou sempre dentro de um avião, então, minimizar os estragos de estar com jet lag é essencial. Felizmente, eu acho que me tornei especialista nesta arte ao longo dos anos e agora é hora de dividi-la com você. Vamos aos truques de mágica:

1. Hidratação, hidratação, hidratação! — Esta é a chave para o seu bem-estar dentro e fora do avião. Beba bastante água e mantenha sua pele hidratada também — tente uma água termal como uma da This Works (Spray on Moisture).

2. Relaxe! — Eu tomo alguns suplementos para me ajudar com o sono e relaxamento. Primeiro eu tomo um pouco de Pure Essence Labs Ionic-Fizz Calcium Plus, um pó que eu misturo com água e tomo enquanto estou no avião. Ele acalma o sistema nervoso, o que é ótimo, principalmente para aqueles que têm medo de voar! Eu também gosto de tomar um pouco de melatonina (duas gotas na língua é o suficiente) para ajudar a regular meu sono.

3. Coma bem, coma limpo! — É melhor não depender do cardápio do avião. Tente comer uma refeição completa e saudável antes de embarcar. Sucos verde devem ser consumidos antes de embarcar também! Além disso, leve lanches! Nozes e frutas secas são ótimos lanches para carregar na bolsa caso você fique com fome.


Comment