With the cold weather, you inevitably stay in more - which means your body is getting less movement and less of a stretch. I found that my back muscles were aching and decided that I should be paying more attention to my posture throughout the day.

Besides sitting up when I catch myself wanting to slouch - be it in the car or shopping at my local grocery store - I have started adding in a few basic yoga poses outside of class to relieve my back. I found that doing these as soon as I wake up or right before sitting for a meal really gets me aligned! Why not give it a go?

The Standing Crescent Pose: Opens the chest and rib cage so you can breathe deeply. Bend to the right, center, left, center, and then reach back, keeping abs tight.

The Triangle Pose: Improves posture by helping with lower back pain and inflammation, while strengthening and improving flexibility.


Camel Pose: This pose is all about spine compression! It helps with flexibility and is known to help with back pain – as well as giving our abs that little workout!


Com esse frio, você inevitavelmente vai ficar mais tempo do lado de dentro - o que significa que seu corpo se move menos e se estica pouco. Minhas costas começaram a incomodar um pouco e decidiu que eu deveria prestar mais atenção à minha postura durante o dia.

Além de corrigir minha postura quando me pego no desleixo - seja no carro ou fazendo compras - eu comecei a adicionar alguns movimentos básicos da ioga fora aula para aliviar minhas coluna. Descobri que fazer essas poses assim que acordar ou logo antes de me sentar para uma refeição realmente me mantém alinhada! Por que não dar uma chance também?

Lua crescente em pé: abre a caixa torácica e costela para que você possa respirar profundamente. Curve para a direita, centro, esquerda, centro, e, em seguida, volte ¡a posição original, mantendo o abdomem flexionado.

Triângulo: Melhora a postura, ajudando com dor na lombar e inflamação; reforça e melhora flexibilidade.


Camel: Esta postura é toda sobre a compressão da coluna! Ela contribui para a flexibilidade e é conhecida por ajudar com a dor nas costas - além de botar o nosso tanquinho para trabalhar!


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