One of the most talked about beauty happenings of the year was the cultish following American brand Glossier has gained. It's no wonder - the founder Emily Weiss - has made beauty simple and clean for us women.

I myself have become a fan of them and one of their products, the Balm Dotcom, a remedy for lips and rough spots. When my lips begin feeling dry - along with my cuticles too, I get mine out and apply a bit. But the issue was - I could only get my hands on it when I was in the US - but thankfully the Glossier has made it oversees to us Brits, thanks to their collab with Net-a-Porter. The Balm Dotcom Three-Pack will be on sale for £25. Amen to that! 


Um dos acontecimentos sobre beleza mais comentados do ano foi uma espécie de culto de seguidores que a marca americana Glossier ganhou. Não é de se admirar — a fundadora, Emily Weiss, tornou a beleza uma coisa simples e limpa para nós, mulheres.

Eu mesma me tornei uma fã deles e de um de seus produtos, o Balm Dotcom, um remédio para os lábios e pontos ásperos. Quando meus lábios começam a ficar secos — e as minhas cutículas também — eu pego o meu balm e aplico um pouco. Mas o problema era: eu só conseguia colocar minhas mãos em um quando estava nos Estados Unidos. Mas felizmente a Glossier conseguiu atravessar os oceanos e chegar até nós, britânicos, graças à sua colaboração com a Net-a-Porter. O Balm Dotcom Three-Pack estará à venda por £25. Amém para isso!


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